Spartak Moskva - 1.FC Košice 0:0 (27.08.1997 - 2.predkolo Champions League)

15. února 2009 v 9:33 | rybár |  1.FC Košice
Stretávame sa o 800 ráno. Traja členovia vtedajšieho Fan Clubu. Ja, Dvojča a Pali. Odchádzame na letisko. Odlet je naplánovyný o 1000. Prilietame o 1200 na moskovské letisko Šeremetevo. Pripravenými autobusmi hodinu a štvrť cestujeme cez 11 miliónovú metropolu Ruska. Prešli sme aj okolo štadióna Dinama. Ubytovávame sa v 27 poschodovom hotelovom komplexe Izmajlovo. Ceny sú prijateľné len na trhu, v obchodoch je to pekne drahé. Hraje sa na druhý deň na štadióne Lokomotívu Moskva, ktorý je vzdialený od hotela 800 metrov. Podvečer sa vyberáme na tréning a obhliadku štadióna. Komunikujeme s fans Spartaka ale aj CSKA Moskva, ktorí prišli na tréning. Pali s Dvojčom sa dobre rozbehli v pití ruského národného nápoja. Dvojča o 2000 už kapituluje ale Pali ťahá do 2200. O zábavu sa starajú ruské TV stanice s americkými seriálmi tlmočené do ruštiny a ruská hudba. V deň zápasu doobedu oddychujeme a poobede sa pomaly pripravujeme na večerný zápas. Rusi si vypadnutie nepripúšťajú. Cena lístka je prijateľná 370 Sk. Autobusmi odchádzame na štadión. Keď prechádzame okolo stanice metra, tak si všímam davy fans a hools Spartaka. Preto sa vôbec nečudujem, že 3/4 fans z Európy nikdy nepríde do Moskvy lebo by utrpeli veľkú porážku. Jeden fanúšik 1.FC Košice Gabi z Michaloviec pricestoval sám do Moskvy vlakom a investoval do tohto výjazdu 12 000 Sk. Tento chlapík si zaslúži obdiv nás všetkých. Ja si osobne nepamätám nikoho, kto by toľko investoval a obetoval pre náš klub. On bol prvý v sektore. Po vyvesení vlajok sa naňho zniesla smršť kamenia a odpadkov. Tvrdo zasahuje polícia voči domácim. My prichádzame od parkoviska a popod tribúnu do sektoru hostí. Na začiatku zápasu 80% %ludí na štadióne drží nad hlavami šály Spartaku a pri predstavovaní hráčov za každým menom zaznie štadiónom veľké ,,héééj"!. Pri mexických vlnách mali šály chytené za jeden koniec a druhý koniec vyhadzovali do vzduchu. Fakt dobrý efekt. Nespočetné druhy šálov Spartaka. Zápas končí 0:0 a my postupujeme. Gabi sa rozhodol ísť späť vlakom, hoci mu bolo ponúknuté ísť lietadlom. Po zápase sa pakujeme zo štadióna, lebo hrozí, že nás zahádžu kamením a odpadkami. Z autobusu vidno davy sklamaných domácich fans a vyradenie Spartaka z ligy majstrov si odnieslo metro a jedno okno na autobuse našich hráčov. Po prehliadke hlúpymi colníkmi odlietame do Košíc kde oslavy z postupu pokračujú. Fotogaléria je tu.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.